La Plataforma, per a repensar la ciutat que volem,"SON BUSQUETS", s'adhereix a clamar amb veu alta; "Salvem es Jonquet", "Salvem Son Bosc", "Salvem la Real", Salvem Es Guix, Salvem Son Real, Salvem Mallorca, ... Recuperem el seny.

Podem aturar l’avarícia de l’especulació amb imaginació, creativitat i honradesa. També obrint els ulls, als interessos empresarials, a preservar, optimitzar recursos, defensar els interessos socials i patrimonials garantint la convivència la qual enriqueix el teixit social i a l'hora pot reanimar la economia.
La Plataforma ciutadana "Son Busquets" s'adhereix i fa ressò de l'acció cívica i festiva que organitza
"La Plataforma Salvem Es Jonquet" per aquest dissabte dia 7 de juny. Una
vesprada que s'enmarca dins la campanya " Es Jonquet, Ara o Mai ".
Tendrà lloc al Centre Cultural Es Jonquet, C/ Terrers, núm. 2.
Aquesta és la programació per al vespre:
A les 20.00 h. Cercavila pel barri amb xeremiers i caparrots.
A les 20.30 h. Inauguració exposició fotogràfica que durarà fins al 20 de juny, de 17 a 21
h, de dilluns a divendres.
A les 21.30 h. Concert de Whisky Facile i Arpellots Havaneres Band, amb degustació de rom cremat.
Menjar i begudes, recollida de firmes, camisetes i festa.

Recordau aquella cançó de Jaume Arnella i Soler Amigó...
...
Si les veles son plegades
la nau no solca el mar,
si tenim les mans plegades
el bon temps mai no vindrà
Jo vull cantar, jo vull cridar,
jo vull cantar esperança pel meu poble
i jo us vull dir:
és ara amics, és ara.

Salutacions. Agustí Baró